poniedziałek, 18 maja 2015

                                           BE BEAUTY

Ostatnio dorwałam w Biedronce kosmetyki z firmy BeBeauty . Raczej nie kupuje kosmetyków w supermarketach, ale ten w ostatnim czasie proponuje swoim klientom całiem ciekawe promocje i marki. 
Od jakiegoś czasu szukałam szminki o delikatnym , naturalnym kolorze i bumm. Znalazłam idealną dla siebie, została moim ulubieńcem, zdecydowanie. 
Dobrałam jeszcze podkład, bo akurat mi się skończył i postanowiłam przetestować. 


OPIS PRODUKTU : 

Pomadka do ust w najpiękniejszych i najmodniejszych odcieniach. Kremowa konsystencja zapewnia doskonałą aplikację. Kolekcja dostępna w dwóch wariantach: Wet i Matte. Luksusowa formuła szminek  pozostawia usta nawilżone, z delikatnym połyskiem. Formuła nadaje ustom intensywny i długotrwały matowy kolor 

Cena: 18zł / 10ml
W Biedronkowej promocji zapłaciłam za nią jedynie jakieś 7 zł

Co do opisu w zupełności się zgadzam, Moja szminka ma bardzo łagodny kolor, jest matowa, nawilża delikatnie usta, pozostawia lekki połysk, jestem w stu procentach zadowolona. 



TAK TO MNIEJ WIĘCEJ WYGLĄDA !

Co do podkładu nie jestem zupełnie zadowolona, wcześniej używałam przez dłuższy czas tego samego kosmetyku i nie wiem co mnie podkusiło, żeby go zmieniać, Jest to niby podkład matującą-kryjący i wygląda całkiem naturalnie , ale nie trzyma się długo, wręcz przeciwnie , po 2h nie ma po nim prawie śladu . 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz